ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024.06.05-től 

  • Általános rendelkezések

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Paulus Alapítvány (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, illetve a Szolgáltató és a terméket megvásárló természetes személy, jogi személy vagy szervezet (a továbbiakban: „Felhasználó”) közötti jogviszony részleteit határozzák meg. 

 

A Paulus Alapítvány webshopjának böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: „Ptk.”) 6:77-6:81. § – „szerződéskötés általános szerződési feltételekkel” – rendelkezései alapján a Paulus Alapítvány webshopjának használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért.

 

Kérjük, hogy amennyiben Felhasználója kíván lenni a Webshop által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Az ÁSZF tekintetében alkalmazásra kerültek a Ptk. 6:82-6:85. § – „az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai” – rendelkezései is, amelyek alapján a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül az alábbiak szerint:

 

  1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webshop oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó (vásárló) és a Szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Felhasználóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a Terméket megvenni.)
  2. A Szerződés magyar nyelven jön létre, amelyre vonatkozóan a magyar jog az irányadó.
  3. Szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  4. A Webshopban történő megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.
  5. Amennyiben a Felhasználó hibájából meghiúsul a kiszállítás, úgy a Szolgáltató a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint kártérítési igényt nyújt be a Fogyasztóval szemben. A kártérítési igény tartalmazza Termék teljes vételárát, továbbá a szállítási díjat és a csomagolás költségét.

 

Az aktuális szállítási és csomagolási díjak, illetve költségek tekintetében a Szolgáltató weboldalán talál a Felhasználó részletes információt (www.alapitvany.paulus.hu).

 

A Webshopban található árak és szolgáltatások kizárólag Magyarország területére értendőek, amennyiben külföldről szeretne rendelni, kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a e-mail-címen.


  • A Szolgáltató adatai:

 

Szolgáltató neve:

Paulus Alapítvány

Székhely:

Magyarország, 2049 Diósd, Hunyadi u. 8-9. 

Nyilvántartási száma:

13-01-0002245

Nyilvántartó szerv:

Budapest Környéki Törvényszék 

Adószám:

18696413-1-13

Képviseli:

Márton Zoltán

Telefonszám:

+36 23 370 152

E-mail címek:

Weboldal:

www.paulusalapitvany.hu 

Tárhely-szolgáltató adatai:

Arteries Studio Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1139 Budapest, Forgách utca 9/B.; cégjegyzékszám: 01-09-299564; adószám: 23854855-2-41; telefonszám: +3630 553 3911; e-mail cím: )


  • Fogalmak:

 

ÁSZF:

Általános Szerződési Feltételek

Felhasználó:

az a természetes személy, jogi személy, vagy szervezet, aki vagy amely a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások valamelyikét igénybe veszi a Webshopban, így különösen terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy a termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje

Fogyasztó:

a Ptk.-ban meghatározott fogyasztó

Szerződés:

a Szolgáltató és a Felhasználó között a Termék(ek) megvásárlására vonatkozó megállapodás

Szolgáltató:

a Webshopon keresztül a Termékek értékesítésére jogosult szervezet

Termék(ek):

áru vagy szolgáltatás, ideértve az ingatlantulajdont, a digitális szolgáltatást és digitális tartalmat, valamint a jogokat és kötelezettségeket is

Ptk.:

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

Vásárló:

a fogyasztó, akire az ÁSZF rendelkezései vonatkoznak 

Webshop:

a Szolgáltató által mindenkor – jelenleg „paulus.hu” domain-név alatt www.alapitvany.paulus.hu – üzemeltetett internetes áruház




  • Általános információk

A megrendelések leadása kizárólag a www.alapitvany.paulus.hu internetes áruházban (Webshopban) lehetséges.

A Webshop működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül.

A telefonon, az e-mailen vagy a levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogadja el. Amennyiben a megrendelés mégis ezen keresztül történik, úgy a Szolgáltató egy tájékoztatást küld a Felhasználó részére a Webshop használatára vonatkozóan, illetve felhívja a Felhasználó figyelmét arra, hogy a Szolgáltató kizárólag a Webshopon keresztül beérkezett megrendeléseket fogadja el.

A rendelés leadása során kötelező a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges – csillaggal jelölt – adatok megadása, és nyilatkozatok elfogadása, így az ÁSZF, és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása.

A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. 

  • A szolgáltatás igénybevétele

A megrendelés leadására a regisztráció után, a regisztrációval egybekötve, valamint regisztráció nélkül is lehetősége van a Felhasználónak.

Megrendelés, illetve annak folyamata: 

A megrendelni kívánt termék a termék adatlapján található „Kosárba teszem” gombra kattintva választható ki. A kiválasztás után a termék listaszerűen a Kosárba kerül. 

A „Kosárhoz” gombra kattintást követően az alábbiakra van lehetőség:

  1. a kiválasztott termékek megtekintése;
  2. esetleges kupon pontok beváltása – kuponkód beírását követően a „Kupon aktiválása” gomb megnyomásával;
  3. a Termék(ek) szállítására vonatkozó opciók kiválasztása.

A Kosárban a mennyiség módosítható, illetve nullára állításával vagy a sor előtti „x” megnyomásával a termék kivehető a rendelésből. 

Több, azonos termék megrendelésekor (“Kosárba teszem” gomb megnyomása) az adott termék mennyisége növekszik a kosárban. A Felhasználó a megrendelni kívánt végleges darabszámot a termék neve és ára melletti „Mennyiség” rovatban tudja változtatni, átírni.

Amennyiben az összes megrendelni kívánt termék kiválasztásra került, úgy a rendelés teljesítéséhez „Tovább a pénztárhoz” menügomb megnyomása szükséges.

A „Tovább a pénztárhoz” menügomb megnyomását követően az alábbiakra van lehetőség:

  1. számlázási adatok kitöltése – a csillaggal jelölt pontok kitöltése feltétlenül szükséges a Szolgáltatás igénybevételéhez;
  2. a Termék(ek) szállítására vonatkozóan módosítási lehetőség;
  3. fizetési mód kiválasztása – a Webshop jelenleg az alábbi fizetési lehetőséget biztosítja:
  • átutalásos fizetés,
  • bankkártyás fizetés,
  • készpénzes fizetés;
  1. esetleges kupon pontok aktiválása;
  2. az ÁSZF kötelező elfogadása;
  3. az Adatkezelési tájékoztató kötelező elfogadása
  4. feliratkozás a Paulus Alapítvány hírlevelére (opcionális).

A „Tovább a pénztárhoz” menüpontban a Szolgáltató további részlettájékoztatást nyújt a „Fizetési feltételek”, illetve „Szállítási feltételek” tekintetében a Felhasználó részére.

A rendelés adatainak feldolgozása a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással kezdődik meg.

Ajánlattétel:

A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a Felhasználó ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, és melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül e-mailben automatikusan visszaigazolást kap a Szolgáltató részéről. 

A visszaigazolás automatikusan történik, a Szolgáltató harmadik fél által okozott, vagy a Felhasználó számítástechnikai eszközén bekövetkezett hibákért felelősséggel nem tartozik.

A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a rendelés azonosítóját, a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, a termék megnevezését és a mennyiséget, valamint a Felhasználó szállítási (név, cím, telefonszám) és számlázási (név, cím, e-mail cím) adatait. 


  • Árakra vonatkozó információk

A www.alapitvany.paulus.hu oldalon megadott árak minden esetben forintban értendők, továbbá az árak a mindenkori adó jogszabályokkal összhangban az általános forgalmi adót tartalmazzák.

A weboldalon megadott árak nem tartalmazzák a házhozszállítás, illetve a csomagolás díját.

Akciós árú termékek esetén a Szolgáltató feltünteti a Termék eredeti és akciós árát, illetve amennyiben akciót alkalmaz a Szolgáltató, akkor az akció feltételeit és időtartamát.

A Szolgáltató minden esetben a Termék eredeti és akciós ár meghatározása során a hatályos jogszabályi rendelkezéseket figyelembe veszi, illetve ezen szabályokat alkalmazza.

Amennyiben hibás ár kerül a Webshop felületére, így különösen a nyilvánvalóan téves – például a Termék(ek) közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 forintos vagy 1 forintos – árak esetén a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron eladni, illetve szállítani, hanem jogosult felajánlani a helyes áron történő eladást és szállítást. 

A helyes ár ismeretében, a helyes árról történő tudomásszerzéstől számítva 14 (tizennégy) napon belül, a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben a Felhasználó vásárlási szándékától, vagy a vásárlástól nem kíván elállni, úgy a Terméket a helyes áron meg is vásárolhatja.

A Szolgáltató rendszeresen frissíti a Webshopban a Termékeket ábrázoló képeket, ugyanakkor azok egyedi jellegénél fogva előfordulhat, hogy azok kisebb eltéréseket mutatnak, amely eltérésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

  • Számlázásra vonatkozó információk

A Szolgáltató a Termék(ek) értékesítése során az elektronikus számlázást (e-számla) alkalmazza.

Az ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, amellyel Felhasználó egyben hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató e-számlát állítson ki.

A számlázóprogram az egyes elektronikus számlákat „.pdf” formátumban állítja ki.

A Szolgáltató által kiállított e-számla számviteli és a hatályos adójogi jogszabályok által szabályozott, és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. 

Az e-számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. 

A kiállított e-számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, továbbá a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendeletben előírt feltételeknek.

  • Fizetési lehetőségek

A Webshopon keresztül történő vásárlás során az alábbi fizetési lehetőségek biztosítottak a Felhasználó részére:

  • banki átutalás,
  • bankkártyás fizetés,
  • készpénzes fizetés.

A Webshopon keresztül vásárolt Termék(ek) utánvétes kifizetése kizárólag a személyes átvételű Termék(ek) esetében készpénzes fizetéssel lehetséges.

Banki átutalás:

Amennyiben a Vásárló a fizetési módok közül a banki átutalást választja, akkor a Szolgáltató díjbekérőt küld a Felhasználó részére.

Banki átutalskor a közlemény rovatba csak a „D-PAW-” kezdetű díjbekérő sorszámát szükséges beírni, amely díjbekérőt a sorszámával a Felhasználó által megadott email címre küld meg a Szolgáltató.

Az átutalást követően a Szolgáltató megküldi a számlát a Felhasználó részére.

 

Bankkártyás fizetés:

Online bankkártyás fizetés esetén a kényelmes és biztonságos online fizetést az OTP Mobil Kft. biztosítja.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő email címet. 

Ha a felhasználónak nincs bankkártyája, fizetéshez használhatja az előre feltöltött SimplePay egyenlegét, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak pénzt küldeni. Ebben az esetben email cím és jelszó megadásával kezdeményezhető a fizetés.

A SimplePay egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, aminek segítségével a felhasználó Mastercard, Maestro, VISA, illetve Vpay bankkártyával fizethet online (további részlet a SimplePay oldalon található).

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Paulus Alapítvány, mint adatkezelő által az alapitvany.paulus.hu felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. 

Az adatkezelő által továbbított adatok az alábbiak:

  • Felhasználó számlázási neve, 
  • Felhasználó címe, e-mail címe, mobilszáma, 
  • szállítási név, cím, mobilszám, 
  • a rendelés száma, dátuma, 
  • megrendelt termékek neve, mennyisége, ára, 
  • a szállítás díja, 
  • a megrendelés végösszege.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

 

   Felhasználói ÁFF: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok 

 

Készpénzes fizetés:

Készpénzzel történő fizetésre kizárólag személyes átvétel esetén van lehetőség.

  • Szállítás

A szállítási határidők az egyes termékek rendelkezésre állásától függően változhatnak. A termékek kiszállítását a Szolgáltató futárcég vagy postai cég bevonásával, a vásárlóval egyeztetett időpontban, a megrendelés visszaigazolásától számított 5-7 munkanapon belül, egyes speciális termékek esetén 3-4 héten belül végzi.

A Szolgáltató a szállítási díjról a Szolgáltató a honlapján keresztül tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelés leadásával a Felhasználó elismeri, hogy ezen díjakról tájékozódott és elfogadja azokat. 

Amennyiben a Felhasználó sürgős kiszállítást kér, vagy előre meghatározott napokon nem tudja átvenni megrendelését, köteles ezt időben jelezni a Szolgáltató felé. 

A Felhasználó köteles a Termék sértetlenségét ellenőrizni a személyes átvétel vagy pedig a házhozszállítás időpontjában. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

 

Személyes átvétel információi

A Termék rendelésének összeállítása a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül kerül teljesítésre.

Személyes átvétel esetében a csomag „átvehető” státuszba kerüléséről szóló emailben értesítést küld minden esetben a Szolgáltató.

A Termék személyes átvétele az átvételi pontokon történik munkanapon kizárólag egyeztetett időpontban a visszaigazoló emailben is jelzettek szerint – előre egyeztetett időpontban

  • 1123 Budapest, Alkotás u. 37. (Paulus Buda közösségi tér)
  • 2049 Diósd, Hunyadi tér 7. (Paulus Közösségi Ház)

Személyes átvételi helyszíneken csak készpénzes fizetés lehetséges.

Amennyiben a Felhasználó előre kifizette a rendelését (bankkártyás fizetéssel, vagy pedig átutalással) és megkapta a számláját e-mailben, csak át kell vennie a Terméket.

 

Házhoz szállítás információi

Jelenleg a Magyar Posta szolgáltatásaival működik együtt a Szolgáltató.

Házhozszállítás aktuális díjai tekintetében a honlapon talál információt.

A szokásos szállítási határidő 2-3 munkanap a kifizetés napjától illetve készpénzes fizetés esetében a Vásárlóval egyeztetett időpontban. A csomag feladásáról üzenetet küld a Szolgáltató, így a Felhasználó mindig nyomon követheti a Termék(ek) szállítási állapotát.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. 

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárszolgálatok munkatársait folyamatosan fogadni tudják.

Az át nem vett, visszaküldött Termék(ek) esetében a Szolgáltató a szállítás és visszaszállítás díját a Felhasználóra terheli.


  • Elállási jog

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: „Korm. rendelet”) rendelkezéseinek értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. 

A fogyasztónak minősülő vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (+36 23 370 152), e-mailben (), illetőleg a Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. 

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

A fogyasztónak minősülő vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti nyugtával vagy számlával bizonyíthatóak.

Elállás esetén a Terméket a Szolgáltató címére – 2049 Diósd, Hunyadi tér 7. – szükséges megküldeni, és haladéktalanul, de legkésőbb a Termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött Termék(ek) vételárát.  (a szállítási és a vételár költségét a vásárló viseli).

Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén téríti vissza a Szolgáltató. 

Személyes átvétel esetén átvételkor – az egyéb átvételi módokhoz hasonlóan – csak a teljes rendeléstől történő elállásra, illetve a rendelés átvételének megtagadására van lehetőség (elállás jogcímen), de csomagbontásra, a rendelés egy részétől történő elállásra nincs.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazza a Szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód alkalmazásához kifejezetten beleegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát, amennyiben a joggyakorlás a Korm. rendelet 29. § valamely rendelkezését érintené.

Kedvezményes Termék(ek) vásárlása esetén (pl. két Termék vásárlása esetén a harmadik Termék ajándék, vagy extra kedvezménnyel érhető el) az elállási jog az akcióban érintett – a teljes árú és a kedvezményes árú vagy ingyenes termékre vonatkozó – Termékekre együtt érvényesíthető.


  • Kellékszavatosság

A megrendelt Termék(ek) hibája esetén a Felhasználó a Ptk., valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet hatálya alá eső ügyletek esetén ezen jogszabály rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.

Kellékszavatossági igénye alapján a Felhasználó választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Felhasználónak okozott érdeksérelmet.

Továbbá a Felhasználó a kellékszavatossági jogok gyakorlása során az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a hibát a Szolgáltató költségére maga is kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja. 

A Felhasználó a Szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül nem tudja biztosítani, továbbá, ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Az érdekmúlásra történő hivatkozás során a bizonyítás a Felhasználó kötelessége. 

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Felhasználó a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltató felé.

A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét a Fogyasztó már nem érvényesítheti. 

Nem Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. 

A teljesítéstől számított 6 hónapon (fogyasztó esetén 1 éven) belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számlának, vagy a számla másolatának a felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. 

A teljesítéstől számított 6 hónap (fogyasztó esetén 1 év) leteltét követően azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. 

Kellékszavatossági igény érvényesítése során, ha a termékkel kapcsolatos kellékszavatossági igény érvényesítése nem személyesen történik, a Termék(ek) visszaszállítását, cseréjét a Szolgáltató saját költségére végzi az általa kiválasztott és megbízott szolgáltató közreműködésével, feltéve, ha a Felhasználó ezen igényét előzetesen, a Szolgáltatónak bejelenti a törvényes határidőn belül. 

A Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetés, a panasz bejelentése nélkül visszaküldött termékek postaköltségét, szállítási díját a Szolgáltató meg nem téríti.

  • Kuponos kedvezményekre vonatkozó szabályok

A Webshopban felhasználható és érvényesíthető kuponok:

  1. A százalékos kedvezményt nyújtó kuponok kedvezménye és az érintett termékért fizetendő kedvezményes ár minden esetben az eredeti árból kerül kiszámításra, továbbá más kedvezmény és a kupon által biztosított kedvezmény nem vonható össze. Két kedvezmény közül mindig a magasabb érvényesíthető.
  2. A vásárlás végösszegét csökkentő kuponok összege a megvásárolni kívánt termékekből összeállított kosár egyéb kedvezményekkel csökkentett fizetendő árából kerülnek levonásra.
  3. Az összeghatár eléréséhez kötött kuponok esetén a megvásárolni kívánt termékekből összeállított kosár egyéb kedvezményekkel csökkentett fizetendő végösszege a mérvadó.
  • Termék(ek) mellett feltüntetett képekre vonatkozó tájékoztatás

A Termék(ek) mellett feltüntetett képek, illetve illusztrációk tekintetében minden esetben a termékleírás tartalmazza a Termék(ek) jellemzőit. 

A Webshopon megjelentetett borítókép és termékleírás eltérése esetén minden esetben a termékleírás tartalma az irányadó, azaz a termékleírás szerinti termék vásárolható meg.

  • Egyéb rendelkezések

Adatgyűjtés:

A Szolgáltató rendszere a Felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a Felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

Hírlevélküldés:

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. 

A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetve helytállóak.

A Felhasználó az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklámlevelet nem küld, továbbá törli a Felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott Felhasználók adatai közül.

 

Értékelések:

A Termékekről írt kritikák, értékelések és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a Felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit, vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Ügyfélszolgálat:

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz a címen, illetve a +36-23-370-152-es telefonszámon a honlapon jelzett időpontban.

Panaszügyintézés:

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, a címen, valamint a +36-23-370-152-es telefonszámon. A panaszkezelés nyelve: magyar.

Fogyasztóvédelem:

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. 

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók a területileg illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalokhoz is fordulhatnak. 

 

A kormányhivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://kormanyhivatalok.hu/ honlapon.

 

Békéltető testületek:

 

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

 

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.


A kormányhivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://bekeltet.bkik.hu/ honlapon.

ADATKEZELÉSI ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

A Paulus Alapítvány (a továbbiakban: Alapítvány), mint adatkezelő, kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.